Apparatuur

CG3000 HF Auto Tuner
  • CG3000 HF Auto Tuner
  • Apparatuur

    Nieuw CG3000 Auto Tuner Jaar 2019
    CG 3000 HF Automatic Antenne Tuner eindgevoed ( draad) min 2,4 mtr max 22m

    Draadlengte :6-30Mhz > min draadlengte 2,4meter (54Mhz)

    Draadlengte :1,6-30Mhz >min draadlengte 8meter (beter 14m of 22m gebruiken)

    Frequentie:1,5/30 Mhz tuned ook tot 54MHz( met de juiste draad lengte)

    Frequentie :5.000-5.450 MHz met 40m enkeldraad, of met 2 x 30m draaddipool.

    Voor 160m moet de coax kabel langer zijn dan 12m van de tuner naar de radio en met een draad van 14m lang,of een draadlengte van 20,4m lang.Voor meer informatie kijk bij de andere CG tuners.

    Vermogen:200 watt Pep

    Input vermogen:10 watt pep

    Input impedantie:50 Ohm

    SWR:<1:1:1-1:5:1

    Automatische tune tijd:<2 sec eerste keer( daarna 0,2 sec )

    Voeding spanning:13,8 V +/- 10%
    Wordt met stroomkabel en montage pijpbeugels geleverd.

    Stroom gebruik: 0,8A

    Geheugen van de Tuner:200 kanalen

    Maten: Lang-310mm-Breed 240mm-Hoog 72mm

    Gewicht 6 kg

    Garantie: 1 jaar

    Extra leverbaar:
    14m zenddraad met connector en isolator 14,95 euro
    22m zenddraad met connector en isolator 23,50 euro
    Stroomdraad 10m 2x1,5mm met 4 pin aansluiting 25,00 euro
    Stroomdraad 20m 2x1,5mm met 4 pin aansluiting 39,00 euro
    Auto Controle unit voor de CG3000 59,00 euro


    Kan ook worden afgehaald in de GB Shop te Brielle

    NieuwOphalen en verzendenOverig
  • € 259,00
Symetrix 528e Voice processor
  • Symetrix 528e Voice processor
  • Apparatuur

    WIJ HEBBEN WEER VOORRAAD.

    TE GEBRUIKEN MET ICOM-YAESU-KENWOOD-TENTEC-FLEX-RADIO OF VOICE OVER EN VOOR STUDIO GEBRUIK.
    VOOR FINTAGE AUDIO DIT IS DE UNIT DIE U MOET HEBBEN.

    Symetrix Voice Processor 528E HET BESTE VOOR JE HF TRANSCEIVER, INTERNET RADIO,LOCALE RADIO,VOICE OVER ENZ ENZ.

    ZIJN DOOR ONS NAGEKEKEN EN WORDEN AANGEBODEN MET 1 JAAR GB GARANTIE.

    Symetrix Voice Processor 528E
    Deze werken perfect komen van Radiostudio's en zijn gebruikt, deze hebben soms wat lichte krasjes op de boven achterkant of  onderkant van de kast, door het in en uithalen van het (19'rek).
    Deze heeft Phantom spanning 48v ,Mic pre-amp,de-esser,downward expander,compressor limiter,parametric EQ Low-EQ Mid-EQ High,Output level leds.
    Plus de 528E User's Guide voor afstellen van de Symetrix.

    De 528E is geschikt voor condensator (48V) en Dynamische microfoons van alle merken.

    Afmeting: 4x48x18cm
    Power 230V stroomgebruik 15W met euro stekker ook voor ( België)
    Documentatie en afstel gegevens voor HF Transceivers wordt meegeleverd.

    Kan hier worden getest.

    P.S. wij raden U aan om een audio Line scheidings trafo van -30dB te gebruiken met de Symetrix als u die met een HF Transceiver of voor studio gebruik  gaat gebruiken, voor het oversturen van de zender en voor het Galvanisch scheiden van uw zender, zie foto.

    Verzenddoos voor de Symetrix is erbij.( niet het orgineel)

    Verzendkosten verzekerd: POST NL in Nederland, of anders.

    WIJ HEBBEN OOK LOSSE ONDERDELEN VOOR DE SYMETRIX 528e (KOPPEN-SCHAKELAARS-SCHROEVEN-VOEDING 110/230V)

    EXTRA:Losse User's Guide voor de Symetrix 528e Voice processor : 7,50 euro

    Losse jack kabel of XLR audio kabels zijn leverbaar van 0,5m tot 1,50m voor aansluiting op div apparatuur, in XLR en jack 6,3mm.

    Wij hebben alle Audio aansluitkabels voor uw HF Transceiver ,vraag naar het model dat u nodig hebt.

    Deze Unit werkt beter en goedkoper dan de comby (8band EQ + EQplus + kabels 858,00 euro)
    U kunt deze ook afhalen in de GB Shop te Brielle

    z.g.a.nOphalen en verzendenSymek
  • € 595,00
ICOM IC-9700 - VHF/UHF/SHF SDR Basistransceiver
  • ICOM IC-9700 - VHF/UHF/SHF SDR Basistransceiver
  • ApparatuurNa het overweldigende succes van de IC-7300 en IC-7610, nu ook de nieuwe Icom IC-9700 VHF, UHF en SHF basistransceiver met SDR technologie. Met Dual Watch, full duplex satelliet mode en D-Star!   Live in onze demo in Roermond!

    Features

    -  3-band, all-mode transceiver covering 144, 430/440 MHz and 1.2 GHz bands. RF direct sampling on 144 and 430/440 MHz, analogue down-conversion/digital IF sampling on 1.2 GHz
    -  Direct RF sampling on 144/430 MHz and low-noise LO in 1.2 GHz down/up-converter provide improved RMDR/phase noise performance
    -  3-band, all-mode transceiver covering 144, 130/440 MHz and 1.2 GHz bands
    -  23cm IF: 311-371 MHz
    -  10 MHz external reference input (SMA) on rear panel
    -  TX power output:144 MHz, 100W; 430/440 MHz, 75W; 1.2 GHz, 10W
    -  Power feed and remote control for masthead preamps
    -  4.3" diagonal TFT touch-screen
    -  Real-time, high-speed spectrum scope for all 3 bands
    -  Dual Watch, and full-duplex for satellite operation
    -  Full D-Star support
    -  DD (Digital Data) mode for datacom up to 128 kB/s 
    -  Standard ICOM DSP selectivity filter set for all modes
    -  144 MHz antenna socket: SO-239. 430/440 MHz and 1.2 GHz antenna sockets: N. USB-B and Ethernet (LAN) ports on rear panel
    -  SD card slot on front panel
    -  Compatible with RS-BA1 V2 and new RS-MS1A Android remote control app (downloadable from Google Play Store)

    Voor uitgebreide informatie download de folder en/of handleidingen op onze website.


     
    NieuwOphalen en verzendenIcom
  • € 1.995,00
Inloggen
Wachtwoord vergeten? Herinneren